Waarom wordt er niet meteen om een foto van de kaart gevraagd?

Waarom wordt er niet meteen om een foto van de kaart gevraagd bij aanmelden?

Dit artikel is met betrekking tot de Giftomatic Webshop. De Giftomatic app is hier niet bij inbegrepen!

We vragen pas na 1 dag naar de foto van je verlopen cadeaukaart. Dat doen we om het inschrijven zo eenvoudig mogelijk te maken. Soms ben je even niet in de gelegenheid om je cadeaukaart te pakken, dus dat mag je van ons best een dagje later doen.

    • Related Articles

    • Wat gebeurt er als ik een bedrag overhoud?

      Dit artikel is met betrekking tot de Giftomatic app. De Giftomatic Webshop is hier niet bij inbegrepen! Er zijn twee situaties hoe je tegoed of credits zou kunnen overhouden. 1. Ik hou Giftomatic Credits over Indien je Giftomatic Credits overhoudt na ...
    • Ik kan de Giftomatic app niet vinden in de appstore

      Dit zijn de juiste links: Giftomatic app voor Android. Giftomatic app voor iOS. App niet zichtbaar? Als je de app niet kunt vinden, dan kan dit liggen aan de landinstellingen. Giftomatic is op dit moment alleen in de Nederlandse appstores ...
    • Wat doet de personal shopper voor mij?

      Dit artikel is met betrekking tot de Giftomatic Webshop. De Giftomatic app is hier niet bij inbegrepen! Meld je aan, en we zullen je verassen! Je ontvangt elke week een mailtje met productsuggesties, speciaal voor jou uitgezocht Zo voorkom je dat je ...
    • Hoe lang zijn de levertijden?

      Dit artikel is met betrekking tot de Giftomatic Webshop. De Giftomatic app is hier niet bij inbegrepen! De Giftomatic Webshop staat vol met leuke producten, waar wij dankzij slimme directe deals met fabrikanten, een scherpe prijs kunnen inkopen. ...
    • Kan ik een product ruilen?

      Dit artikel is met betrekking tot de Giftomatic Webshop. De Giftomatic app is hier niet bij inbegrepen! Je hebt recht op de wettelijke zichttermijn van 14 dagen. Als je een product wil ruilen dien je het model formulier voor herroeping in te vullen ...