Waarom wordt er niet meteen om een foto van de kaart gevraagd?

Waarom wordt er niet meteen om een foto van de kaart gevraagd bij aanmelden?

Dit artikel is met betrekking tot de Giftomatic Webshop. De Giftomatic app is hier niet bij inbegrepen!

We vragen pas na 1 dag naar de foto van je verlopen cadeaukaart. Dat doen we om het inschrijven zo eenvoudig mogelijk te maken. Soms ben je even niet in de gelegenheid om je cadeaukaart te pakken, dus dat mag je van ons best een dagje later doen.

    • Related Articles

    • De cadeaukaart die ik heb, staat er niet tussen!

      We zijn de lijst continue aan het uitbreiden. Staat jouw cadeaukaart er niet tussen, stuur ons dan een berichtje. Meestal lukt het ons om de kaart binnen 5 werkdagen toe te voegen.
    • Wat gebeurt er als ik een bedrag overhoud?

      Dit artikel is met betrekking tot de Giftomatic app. De Giftomatic Webshop is hier niet bij inbegrepen! Er zijn twee situaties hoe je tegoed of credits zou kunnen overhouden. 1. Ik hou Giftomatic Credits over Indien je Giftomatic Credits overhoudt na ...
    • Ik kan de Giftomatic app niet vinden in de appstore

      Dit zijn de juiste links: Giftomatic app voor Android. Giftomatic app voor iOS. App niet zichtbaar? Als je de app niet kunt vinden, dan kan dit liggen aan de landinstellingen. Giftomatic is op dit moment alleen in de Nederlandse appstores ...
    • Wat doet de personal shopper voor mij?

      Dit artikel is met betrekking tot de Giftomatic Webshop. De Giftomatic app is hier niet bij inbegrepen! Meld je aan, en we zullen je verassen! Je ontvangt elke week een mailtje met productsuggesties, speciaal voor jou uitgezocht Zo voorkom je dat je ...
    • Waarom moet ik mijn Giftomatic credits afronden op €5,-

      Dit artikel is met betrekking tot de Giftomatic app. De Giftomatic Webshop is hier niet bij inbegrepen! De waarde van de cadeaukaart die je kunt omzetten heeft altijd een waarde van €5,-. Dat is om te voorkomen dat je met "rest tegoed" blijft zitten ...