De cadeaukaart die ik heb, staat er niet tussen!

De cadeaukaart die ik heb, staat er niet tussen!

We zijn de lijst continue aan het uitbreiden. Staat jouw cadeaukaart er niet tussen, stuur ons dan een berichtje. Meestal lukt het ons om de kaart binnen 5 werkdagen toe te voegen.


    • Related Articles

    • Ik kan de Giftomatic app niet vinden in de appstore

      Dit zijn de juiste links: Giftomatic app voor Android. Giftomatic app voor iOS. App niet zichtbaar? Als je de app niet kunt vinden, dan kan dit liggen aan de landinstellingen. Giftomatic is op dit moment alleen in de Nederlandse appstores ...
    • Ik heb 2 verlopen cadeaukaarten. Kan ik ze combineren?

      Dit artikel is met betrekking tot de Giftomatic Webshop. De Giftomatic app is hier niet bij inbegrepen! Ja, dat staan we toe. Voor een verlopen cadeaukaart krijg je in elk geval €15,-. Heb je er twee, dan krijg je ook twee keer €15,- maar die zijn ...
    • Wat gebeurt er als ik een bedrag overhoud?

      Dit artikel is met betrekking tot de Giftomatic app. De Giftomatic Webshop is hier niet bij inbegrepen! Er zijn twee situaties hoe je tegoed of credits zou kunnen overhouden. 1. Ik hou Giftomatic Credits over Indien je Giftomatic Credits overhoudt na ...
    • Ik weet het bedrag van mijn verlopen cadeaukaart niet meer. Wat moet ik nu invoeren?

      Als je het bedrag of het saldo niet meer weet, vul dan €25,- in tenzij je zeker weet dat het bedrag hoger was. Doe dan een realistische schatting wat de cadeaukaart voor waarde had. Heb je meerdere kaarten, combineer het saldi dan tot een realistisch ...
    • Waarom wordt er niet meteen om een foto van de kaart gevraagd bij aanmelden?

      Dit artikel is met betrekking tot de Giftomatic Webshop. De Giftomatic app is hier niet bij inbegrepen! We vragen pas na 1 dag naar de foto van je verlopen cadeaukaart. Dat doen we om het inschrijven zo eenvoudig mogelijk te maken. Soms ben je even ...